Fotat och tränat idag

I morse gick jag upp med Hjärtat klockan sex. Vi åt en mysig frukost ihop och sedan skjutsade jag
honom till jobbet. När jag kom hem tog jag med min kamera och gick ut en sväng. 
Jag älskar mornar, luften är krispig och det är lungt och skönt.
Det känns roligt att jag kommit igång lite med fotandet igen. På något sätt ser man mer skönhet genom
linsen än med ögonen. Se dessa blommor t.ex. de växer på en sliten gräsmatta utan för Statoil. 
Vid nio åkte jag rullskidor till gymmet och körde ett bröstpass. Det fick bli
bröstpress, bänkpress m.m. samt 25 min snabb löpning. Huva! jag kan säga att två veckors uppehåll
kändes i lungorna! Nu är jag hemma, har just ätit lunch och tänkte lägga mig raklång i tv:soffan. 
Har en smygande huvudvärk..


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback