Saknad

Jätte stor saknad, det fattas något! Du mitt hjärta! Jag vill ringa dig 10000gr men jag vågar inte, vill inte trötta ut dig. Du jobbar och sliter, jag käkar ost mackor. Varför kan jag inte sluta sakna dig så förbaskat!

Chrisitans syster på middag

image666

image668
Busig och söt :-)

Chrisitans söta syster Madde kom förbi och vi åt grekisk köttfärslimpa med fetaost, klyft potatis och drack vin.
Efter maten spelade vi spel, "Sverige spelet", kort och tävlade i frågorna i vem vill bli miljonär.
Det var jätte mysigt och ute föll göteborgs första snö.

Gårdagens roligaste/pinsamaste: Kollade legg på en kille som såg jätte ung ut.. typ "Får du gå på systemet".. så ung. I alla fall när jag fick legget i min hand så tänkte jag "Nu står det väll 87 (dvs. just fyllda 20)" Men när jag tittar på legget står det 78 och jag får en smärre chock. Jag tittar länge bilden och kan inte fatta att det är samma person. Han är verkligen jätte lik sig på bilden (kunde inte vara syskon). Tveksam vänder jag mig till min kollega och håller upp legget och pekar på killen och råkar gapskratta rakt ut..Stackars kund. Jag skickar till baka legget och skrattar ursäktande vidare och ber om ursäkt. Han säger att liknande reaktioner får han jämt. Han går. Jag ligger dubbelvikt. Men efter ett tag får jag dåligt samvete. Stackars 29 åring! var absolut inte meningen att skratta honom i ansiktet.. men jag kunde bara inte tro vad jag såg!!!