Älskar grekisk mat!

Älskar grekisk mat!

middag

middag

Honney

Crille

Det var så vackert!

Det var så vackert!

Parga

Parga

klättring i olivträd

klättring i olivträd

Bergs klättring en dag med 39grader

Bergs klättring en dag med 39grader

På stranden

På stranden

seglings dag

seglings dag

vattenbrynet

vattenbrynet

en kal öl i hettan

en kal öl i hettan

God bulle

God bulle

I vattnet

I vattnet

pussilipuss

pussilipuss

hemmalagad mat

hemmalagad mat

Melon slagsmål

Melon slagsmål

Parga en liten fiskeby

Parga en liten fiskeby

I parga grekland

I parga grekland

Tårkalas

klockan tio i tolv rullade tåget in på perrongen, ut vandrade två, bruna, skäggiga, snygga killar. En av dom var min. Alla spänningar släppte. Jag, Chrisitans mamma och syster var där för att möta honom och pettson. Det tog inte många sekunder innan tårana rann ner för våra kvinnliga kinder och värst var nog jag. Jag vet inte vad det var. Det var bara så skönt att se dom, och så skönt att ha dom hemma. ååå! Min karl är hemma! jag är så glad att jag skulle kunna springa ut i regnet och dansa naken.. men jag sparar det till grekland.

Min mans-baby

Min mans-baby

Jag brukar alltid säga att Crille är min mans baby, men jag har börjat omvärdera. Igår gick jag och köpte välling. När jag kom hem virade jag in mig i ett stort täcke och drack av den varma drycken. Känslan av lugn och vällbehag rusade genom kroppen. Dessutom är jag som ett litet barn som letar efter sin mamma, jag tittar ut i köket, han är inte där, jag sitter och hoppas att han ska komma in genom dörren, när jag träffar folk är han allt jag kan tala om. Vart är min Mans-mamma? Idag är det onsdag, i lördags åkte han. Hm.. det är..5 dagar (med lördag). :-( och jag som är så Mans-mamma sjuk! vill bara ligga på min Mans-mammas bröst och höra hans hjärta. ...Nu får jag stilla mig med Godmorgon välling.