IQ fiskmås ;-) (min kära underbara man)

img_8272 (MMS)

IQ fiskmås ;-) (min kära underbara man)


Mina nya skor

img_0096 (MMS)

Mina nya skor


Träning och röda naglar

img_4397 (MMS)

Träning och röda naglar


Min praktikant Madeleine

img_0409 (MMS)

Min praktikant Madeleine


En omväxlande dag på jobbet. Flera kundbes...

img_7174 (MMS)

En omväxlande dag på jobbet. Flera kundbesök, flera olika ärenden, chefen på besök - Roligt!


Nu ska vi ha melon-frossa

img_9662 (MMS)

Nu ska vi ha melon-frossa


Körde en femkamp på Liseberg sen cyklade v...

img_9866 (MMS)

Körde en femkamp på Liseberg sen cyklade vi hem i den ljumma sommarkvällen


Hjärtat har bjudit ut mig på turisk middag

img_8919 (MMS)

Hjärtat har bjudit ut mig på turisk middag


Lunchdate med min kära vän Johanna oc henn...

img_1027 (MMS)

Lunchdate med min kära vän Johanna oc hennes två söta ungar


Efter en dag med aktiviteter åt vi en pang...

img_1604 (MMS)

Efter en dag med aktiviteter åt vi en pang-middag!


Jag har bränt mig "lite" i ansiktet idag. ...

img_4617 (MMS)

Jag har bränt mig "lite" i ansiktet idag. Men tack för solen, jag behövde det!


Sjukt rolig Möhippa med Matilda!

img_3442 (MMS)

Sjukt rolig Möhippa med Matilda!


En glad liten man

img_8180 (MMS)

En glad liten man


Hjärtat ska få frukost på sängen

img_6243 (MMS)

Hjärtat ska få frukost på sängen


Hejdå Västra Götaland!

img_9195 (MMS)

Hejdå Västra Götaland!


Hemma igen! I morgon blir det ut i skogen ...

img_3319 (MMS)

Hemma igen! I morgon blir det ut i skogen för att plocka mer blåbär :-)


Jag och min kära man

img_9447 (MMS)

Jag och min kära man


Mysigt med dop

img_9110 (MMS)

Mysigt med dop


David och Wind

img_5655 (MMS)

David och Wind


Stolta mamma Sofia

img_7773 (MMS)

Stolta mamma Sofia


Min fina Boboo

img_3939 (MMS)

Min fina Boboo


Har armband på mig idag, kors i taket!

img_7364 (MMS)

Har armband på mig idag, kors i taket!


Vackra Skaraslätten

img_1496 (MMS)

Vackra Skaraslätten


Hjärtats kusins barn ska döpas till Wind, ...

img_4004 (MMS)

Hjärtats kusins barn ska döpas till Wind, det passar bra för surfar-föräldrarna


På väg mot HJO

img_9302 (MMS)

På väg mot HJO


Ljusblått är inte riktigt min färg

img_8283 (MMS)

Ljusblått är inte riktigt min färg


Startar tidigt idag!  Kl.07:00!

img_7917 (MMS)

Startar tidigt idag!  Kl.07:00!


Avslutar benpasset med ett lugnt 45 min lå...

img_5425 (MMS)

Avslutar benpasset med ett lugnt 45 min långt Indoorwalkingpass


Benpass efter jobbet. Får ladda på lite, t...

img_7543 (MMS)

Benpass efter jobbet. Får ladda på lite, tränar normalt aldrig före middagen.


Vissa dagar kräver mer än andra

img_2764 (MMS)

Vissa dagar kräver mer än andra


Dagens outfit

img_8275 (MMS)

Dagens outfit


Allt gott ska man ha!

img_0385 (MMS)

Allt gott ska man ha!


Hem för att mysa framför tv:n och äta lite...

img_6489 (MMS)

Hem för att mysa framför tv:n och äta lite kvällsfika


Det är skönt att få komma ut och känna av ...

img_1590 (MMS)

Det är skönt att få komma ut och känna av sommaren lite


Blå händer

img_9119 (MMS)

Blå händer


Mysig kvällsaktivitet som inte kostar en k...

img_6737 (MMS)

Mysig kvällsaktivitet som inte kostar en krona


Stora fina blåbär i år!

img_9189 (MMS)

Stora fina blåbär i år!


Blommor på tv:n

img_8654 (MMS)

Blommor på tv:n


Blekaste någonsin

img_4368 (MMS)

Blekaste någonsin


Ostprovning

img_8476 (MMS)

Ostprovning


Sjukt gött pass idag! Bästa passet sedan V...

img_3179 (MMS)

Sjukt gött pass idag! Bästa passet sedan Vasaloppet! Är helt utpumpad! Sjöblöt av svett och kanon glad! Hade kunnat springa Gbg-varvet på adrenalin just nu!


Är så glad för jag vann en banan på gymmet...

img_7665 (MMS)

Är så glad för jag vann en banan på gymmet idag. Dagens kämpe! Tänk att jag fått vinna något!! Sen fick jag en applåd också! Är nog världens bästa dag idag!


Lunchdate med Atena idag

img_0036 (MMS)

Lunchdate med Atena idag


Syrran hälsar från Argentina

img_9812 (MMS)

Syrran hälsar från Argentina


Jag och hjärtat plockade fem liter jordgub...

img_1235 (MMS)

Jag och hjärtat plockade fem liter jordgubbar igår!


Mamma och pappa hälsar från Värmland. Jord...

img_2385 (MMS)

Mamma och pappa hälsar från Värmland. Jordubbsfrossa!


Hjärtat friade till mig idag! Nu har jag f...

img_6794 (MMS)

Hjärtat friade till mig idag! Nu har jag fått min evighets-ring!


Fantastisk frukostdate med Moa i morse

img_2058 (MMS)

Fantastisk frukostdate med Moa i morse


Båt gör sommaren

img_8728 (MMS)

Båt gör sommaren


Sommarkänslor

img_8729 (MMS)

Sommarkänslor


Rundtur på ägorna

img_5528 (MMS)

Rundtur på ägorna


Carl-Johan och Annas nya hus är så fint!

img_1222 (MMS)

Carl-Johan och Annas nya hus är så fint!


Mysig morgon med en joggingtur i de östgöt...

img_5418 (MMS)

Mysig morgon med en joggingtur i de östgötska skogarna. Nu ska vi ut med båten.


Lovely food!

img_5571 (MMS)

Lovely food!


Sjukt gott vin

img_9148 (MMS)

Sjukt gott vin


Middag med mycket skratt

img_7423 (MMS)

Middag med mycket skratt


Tre goda rätter och sedan GT:s

img_4840 (MMS)

Tre goda rätter och sedan GT:s


Snyggt upplagt

img_4307 (MMS)

Snyggt upplagt


mysig lunch

img_8667 (MMS)

mysig lunch


Fina Carl-Johan och Anna

img_7202 (MMS)

Fina Carl-Johan och Anna


Gänget är samlat utanför Lindköping

img_5881 (MMS)

Gänget är samlat utanför Lindköping


På resande fot i Sverige

img_3912 (MMS)

På resande fot i Sverige


Syrran hälsar från Argentina att argentina...

img_6815 (MMS)

Syrran hälsar från Argentina att argentinarna missbrukar socker i kaffet och dricker 1 liters öl


Man kan ha det sämre!

img_2705 (MMS)

Man kan ha det sämre!


Vilken kväll!!

img_4540 (MMS)

Vilken kväll!!


Lunch

img_2786 (MMS)

Lunch


Nästa månad ska jag göra något åt manen

img_6326 (MMS)

Nästa månad ska jag göra något åt manen


Dagens outfit

img_9672 (MMS)

Dagens outfit


Jag och hjärtat myser!

img_8549 (MMS)

Jag och hjärtat myser!


Nu blir det oxfilé, vin, ost, choklad och ...

img_8383 (MMS)

Nu blir det oxfilé, vin, ost, choklad och kaffe. Tåget har en egen kock, en bar med live pianist


Vi lyxar med en tur på blå tåget! Ni borde...

img_8350 (MMS)

Vi lyxar med en tur på blå tåget! Ni borde prova det, det är så häftigt!


En liten kvällstur med hojarna igår

img_6999 (MMS)

En liten kvällstur med hojarna igår


Spelkvällar

img_0729 (MMS)

Spelkvällar


Jag och mamma

img_6033 (MMS)

Jag och mamma


Dags att äta fisken som vi fångade

img_7631 (MMS)

Dags att äta fisken som vi fångade


Clarissa vill också vara med!

img_1425 (MMS)

Clarissa vill också vara med!


En fet abborre och en gös blev det!

img_9259 (MMS)

En fet abborre och en gös blev det!


Det här med nät är alltid "lätt"

img_9463 (MMS)

Det här med nät är alltid "lätt"


Förmiddags fiske med pappa och Hjärtat

img_4662 (MMS)

Förmiddags fiske med pappa och Hjärtat


Korsordsmördaren..

img_8939 (MMS)

Korsordsmördaren..


Med min Bobo

img_8281 (MMS)

Med min Bobo


Dags att åka till Mamma och pappa

img_7084 (MMS)

Dags att åka till Mamma och pappa


Efter en god lunch lyxade vi till det med ...

img_8405 (MMS)

Efter en god lunch lyxade vi till det med en bakelse


Spiderman var hur bra som helst. Den bästa...

img_2470 (MMS)

Spiderman var hur bra som helst. Den bästa hittills utan konkurrens! Jag älskar han som spelade Spiderman och hans tjej Emma Stone!


Vi var inte deppade för vi fick biljetter ...

img_1832 (MMS)

Vi var inte deppade för vi fick biljetter till den sena bion. (Sprider man)


vi missade vår bio och tog en drink på Dan...

img_2405 (MMS)

vi missade vår bio och tog en drink på Danillo istället


Vi firade att vi varit bästa vänner i tio år!

img_6596 (MMS)

Vi firade att vi varit bästa vänner i tio år!


Igår gick jag och Simon ut på Taras och åt...

img_8954 (MMS)

Igår gick jag och Simon ut på Taras och åt    friterade bläckfiskringar.


Jag har saknat solen.

img_8623 (MMS)

Jag har saknat solen.


Snurrat hår

img_7780 (MMS)

Snurrat hår


I helgen ska jag mysa med mamma och pappa!

img_2950 (MMS)

I helgen ska jag mysa med mamma och pappa!


Blev så glad när jag kom hem idag för jag ...

img_0595 (MMS)

Blev så glad när jag kom hem idag för jag möttes av denna lapp.


En kasta-ihop-allt-jag-har-matlåda

img_4734 (MMS)

En kasta-ihop-allt-jag-har-matlåda


Njut av livet


När man träffar gamla människor får man höra de mest fantastiska historier.
Idag träffade jag en man som vunnit SM i smör nio gånger!

Ofta slås man av att det är viktigt att njuta av livet.
Man ska värna om sina nära och kära.
Njut av det lilla, lev nu och ta hand om dig!


En av sommarens höjdpunkter

img_5052 (MMS)

En av sommarens höjdpunkter


Vackra skådespel

img_5191 (MMS)

Vackra skådespel


Simon kom hit på lite jordgubbar och kaffe

img_0862 (MMS)

Simon kom hit på lite jordgubbar och kaffe


Tro det eller ej men jag måste verkligen k...

img_2053 (MMS)

Tro det eller ej men jag måste verkligen komma igång med träningen. Det kanske framstår som ett skämt för er då jag åkt 23 mil rullskidor förra månaden men så är det faktiskt. Två månader utan benträning! Jag har tappat så mycket styrka! Nu blir det mer variation! Styrka! Core! Indoorwalking! Samt lite mindre godis ;-)


Färdig smootie mums!

img_0356 (MMS)

Färdig smootie mums!


Smootie med basilika och hallon

img_2534 (MMS)

Smootie med basilika och hallon