Christian och jag

Christian och jag

Jag älskar känslan av lycka

- Jag är harmonisk
- Kroppen och träningen är i balans
- Älsklingen ligger i sängen och pratar mobil
- Pettson är och springer runt på stan

varför är jag så lycklig annars då? Jo för att jag gör allt
jag alltid drömt om, ( att göra med min karl )
under dom senaste dagarna har detta hänt:

- Sprungit 8an
- Åkt inlines
- Gymmat
- ätit sushi solen vid en kanal
-Ätit sallad i solen vid hamnen
- solat ute på en klippat, grillat och fiskat
- sett på film, lagat goda middagar
- Färgat mitt hår
-Ätit frukost på grand i Lund
- Ätit på Pasta plus i gbg
- Ätit svärdfisk i går på grekisk resturang
- Spelat kort
- Haft hemma fest i Lund
- Dansat med min karl
- städat och gnolat
- pussats och kramats
- Solat i en park och ätit picknick
osv. (på en vecka!)

"Kärlek som uppstår plötsligt tar lång tid att bota"

Kärlek som uppstår plötsligt tar lång tid att bota.
Jean de la Bruyère