Taggad på matlagning just nu!

Har lagat massor av mat nu på sistone, äggryta, biffar, rostade rotfrukter, pasta med philadelphia, knäckebröd, surdegsbröd, olivbröd m.m.

Idag körde jag även mitt första pre-vasaloppspass. 25 min löpning, lutning 3, 12 km/h. Därefter 30 min stakning (maskin) sedan 20 min stakstyrka/balans. På kvällen körde jag även 20 min cross. Är nöjd med dagens pass, framför allt den mentala styrkan. Visst kondisen är inte vad dem borde men det är bara att bita i. För mig fungerar det när jag säger till mig själv "Det är ingenting i jämförelse med hur jobbigt Vasaloppet kommer att bli.. Gör det ont nu så tänk hur ont det kommer att göra då..". Den 11 nov kör jag igång på allvar med Vasaloppsträningen.


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback