Söndag och måndag- sjukdag!

I söndags låg jag i sängen hela dagen och såg på Vasaloppet. Snoret fyllde huvudet och jag mådde riktigt risigt.
Vid lunch behövde jag och hjärtat lite luft så vi åkte ner till Majorna och åt lite indiskmat. När vi kom hem fick vi lägga oss med fötterna i vädret igen. feberfrossa, nys-attacker och snormaraton avlöste varandra. Jag kände mig ynklig.

Idag har jag pluggat nere på stan. Vid fyra mötte jag upp hjärtat och vi åt varsin baugette på ett franskt café. Vid fem mötte vi upp hjärtats kusin David och tog fika nr. 2. Vid halv sju var det dags för middag och vi gick upp till Eva och Stefan, där vi avnjöt varsin skål med underbar gulaschsoppa i sällskap av hjärtats syster Madde, hennes fästman Jim och mormor Märta. Efter maten bjöd Märta på mandeltårta. Nu är vi hemma och ska snart hoppa i säng. (Börjar känna mig lite kryare nu, i morgon är jag nog nästan frisk!)


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback