Blond

img_7800 (MMS)

Nu är jag sommarblonderad. Det blev riktigt ljust och fint. Efter jag jag och hjärtat varit färgat håret köpte vi med oss mat och satte oss vid kanalen i solen och åt. Jag satt i linne och kiol (inga strumpbyxor). Det kändes som sommar. Efter vi var klara åkte vi till ICA och handlade lite olika saker som vi stoppade i en matkasse och sedan åkte vi hem till hjärtats syster med maten. Vår bröllopspresent är att ge henne och Jim en matkasse i månaden som ska räcka i två veckor drygt. Eftersom de nu sparar stenhårt inför bröllopet i Vendig håller de igen på alla froner och det tycker vi är jätte duktigt så vi vill hjälpa dem lite. Hoppas de gillar det :-)


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback