hårt pass idag. Äntligen! Under två veckor...

img_9631 (MMS)

hårt pass idag. Äntligen! Under två veckor har jag bara klämt av 3 pass och alla har varit rätt korta och dåliga. Men idag gick det riktigt bra. Först körde jag 30 min stakning (hårt) och sedan 60 min indoorwalking aktivio (hårt). Kände mig pigg och efteråt hade jag verkligen tagit ut mig - härligt! Ett bra pass för mig hänger på känslan i kroppen. När jag känner att jag är pigg och stark samtidigt som jag lyckas pressa kroppen lite mer än vanligt då är jag nöjd. Bortsett från träningen så har jag städat, tvättat 6 maskiner, lagat matlådor och pluggat. Nu ligger jag och halv sover, halv ser på tv. Snart ska jag krypa ner under nya rena lakan - mys!


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback