En effektiv helg

img_6498 (MMS)

I lördags jobbade jag från 8 till 15. Efter jobbet åkte jag och hjärtat tränade snabbt och sedan bar det av vidare till Madde och Jim, där vi grillade och såg slagerfestivalen. Söndag: efter en lång sovmorgon till halv elva så knatade jag och hjärtat ut och slog oss ner och njöt av den varma vårsolen. Nu på eftermiddagen har vi lagat mat, sorterat räkningar i pärmar, installerat pulsklockan på datorn och reservsparat alla bilder på datorn på den externa hårddisken. Nu ska jag sätta mig och läsa på inför morgondagens föreläsning.


Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: web hosting

Great article it was such an interesting and informative, i have a web site and need to promote and make business. so it would be great your help thanks.


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback