mysigt att ha en hel kväll med hjärtat

img_6250 (MMS)

mysigt att ha en hel kväll med hjärtat


Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Louise

Hejsan! Vi är två tjejer som skriver ett projektarbete om Blondinbellas kommentarsfält. Våran frågeställning är vad är det som sker i kommentarsfältet och vad det används till. Vi tänkte höra med dig om vi får ställa två frågor?



När du kommenterade på Blondinbellas inlägg om Bahamas, ville du få svar och åsikter från andra läsare, eller ville du att Blondinbella skulle läsa och svara på vad du hade att säga?



Vore jättesnällt om vi kunde få ett svar. Vi vill också påpeka att du blev slumpmässigt utvald när vi läste kommentarerna och att du givetvis är anonym i vår uppsats. :)

2012-02-22 @ 08:30:49
Postat av: Desireee

Jag ville ha svar från Bella. Jag undrade hur kryssningen var.

2012-02-22 @ 14:00:43

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback