för att vara exakt så kom jag på 229 plats...

img_6844 (MMS)

för att vara exakt så kom jag på 229 plats bland tjejerna! Men för mig känns det som jag vann! Jag körde järnet från början till mål. Det som tog lite extra tid var trängseln i backarna och att jag fick stanna och valla på fästvalla 3 gr! Men för min lilla kropp att staka 9 mil känns som världens bragd och jag lever fortfarande på adrenalinruset! Kommer att bli många fler lopp mellan Sälen och Mora! Ett långt inlägg om hela loppet och uppladdningen kommer senare!


Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Linda

Otroligt bra gjort, grattis! Och inspirerande för andra att ta del av. Inte för att man just vill åka Vasaloppet, men andra projekt :-)

2012-02-27 @ 11:33:21
Postat av: Liza

Grattis tjejen till din stora bedrift...kram Liza


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback