Det här med träning..

Sedan jag började jobba har min träning mer och mer kommit av sig. Det är fel att säga att jag inte har tid,
det är nog snarare min motivation som har förändrats. Jag vet inte om det är vanlig sommar koma eller
om det är ett mer bestående tillstånd. Jag är sugen på att täna hela dagarna men när jag kommer hem
från jobbet dör suget ut fortare än kvickt. I juni körde jag på bra med rullskidorna men nu i en månad har det
varit enbart två pass. Kanske beror uppehållet på att hjärtat har ätit dubbla kurer med pencilin och inte tränat på
8 veckor? Med en mysig karl hemma i tv:soffan så kommer man inte långt..Hoppas jag kommer igång snart för
jag saknar att svettas och känna fysisk utmattning! Tänkte hyra kajak i helgen.. kanske blir det starten! Någon
som vill följa med och paddla lite om vädret tillåter? 
 

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback