Maxad träningsdag!


Idag har jag kört hårt! Startade dagen med 120 min crosstraining.
Vasaloppet närmar sig och jag har för avsikt att köra två långpass i veckan på crossen.
Sen vid 16 messade Mandy och ville köra spinning 45 min. Först tänkte jag "Det kommer jag aldrig att klara!". Men för att vara gullig så bestämde jag mig för att köra lugnt. Ibland kan det vara skönt att köra ut slaggprodukterna ur benen efter ett långpass. Dock visade det sig att jag hade massor med energi (ibland tror jag att jag är Hulken!) och kunde köra på för fullt! Sen när jag kom hem utmanade hjärtat mig i armhävningstävling.
12-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 armhävningar med 20 sekunder vila emellan. Totalt 75 st!
Jag vann! (dock hade jag tjej-handikapp, men ge mig några veckor då blir jag farlig!)
Man kan lugnt säga att det har varit en maxad träningsdag idag!


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback