Min födelsedag, 25 år!


Söndag, sista dagen i Värmland. Dagen började med glasstårta i mängder.
Man fyller bara 25:år en gång! Sen fick jag jätte fina pressenter.
Av mamma och pappa fick jag en kostym, lite skedar och en berlock
i guld (med bild på mamma och pappa i ) Av mormor fick jag helt fantastiska
silver skedar (till min och hjärtats fin-servis). Av farmor fick jag ett jätte fint
träningsställ och en fin grå kofta. Av hjärtat fick jag 6000kr i bröllopskassan.
Känner mig så "bortklemad". Alla hade fixat så fina saker. Tack så jätte mycket!

Efter firandet fick jag bestämma aktivitet och självklart ville jag åka mer
skidor. Solen strålade även denna dag och jag har hjärtat pratade hela
vägen om hur vi skulle ordna inför bröllopet (jag är så lycklig!).

Efter vi
åkt två varv begav vi oss till skyttebanan och sköt lerduvor. Måste faktiskt säga
att jag är lite malig som vann över grabbarna. Bäst av fyra skott var det
som gällde och jag satte tre. Ibland ska man ha tur!



Efter skyttet åkte vi hem och då hade mamma lagat älgstek till lunch.

Vid två tog vi tåget hem till Göteborg. Det kändes lite sorgligt att lämna
undersköna Värmland och världens bästa föräldrar !

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Birgitta Lilliehöök

Kära Desirée och Christian ! Vilken strålande 25-årsfest Ni fick i Värmland. Bilderna talar sitt tydliga språk. Helt underbart att få fira födelsedagen med familjen Kram Mormor

2011-02-15 @ 16:41:45

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback