Jobbar med att få ut lite fler inbjudninga...

img_1197 (MMS)

Jobbar med att få ut lite fler inbjudningar. Köpte även vigselringen idag och skrev under avtalet med bandet.. Allt går som smort :-)


Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Louise

Åh gud vilken gullig blogg ni har! Kul grej att blogga om alla förberdelser och vägen dit.. snacka om kulm minnen ni kommer ha sen! Lycka till med allt!

Postat av: Louise

verkligen spännande... och kanske lärorikt hahha...Kan inte ens tänka mig vad man ska tänka på osv i ett bröllop, men jag kan tro att man tar reda på allt när man väl bestämt sig.. hur som helst spännande, lägger till er på bloglovin ska följa detta! :D

2011-02-28 @ 14:30:08
URL: http://ingemarson.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback