En helg i värmland


I torsdags åkte jag, hjärtat, Sanna och Pettson upp till mina föräldrar i Värmland
för att åka skidor, äta god mat och rå om varandra.

På fredagen inledde grabbarna med att köra lite skoter på sjön. Då det var
minust tio grader så blev det en hel del frost i skäggen.



Efter grabbarna spårat upp sjön, spände vi på oss skidorna och åkte ut.

Efter två timmar på sjön åt vi lunch på elevhemmet Klätten. Efter lunchen
åkte vi runt sjön för att se på den kyrka där jag och hjärtat ska gifta oss
nästa sommar.

När vi kom tillbaka var det dags för eftermiddags fika och sedan en
hockeymatch. Kvällen avslutades med middag och kortspel.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: underbaraclara

Låter fantastiskt mysigt! Vad härligt att du är lycklig!


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback