I morse tränade jag. 30 min löpning på has...

img_5309 (MMS)

I morse tränade jag. 30 min löpning på hastighet 12km/h. När jag kom trodde jag hjärtat skulle vara bakis från gårdagens julbord med ack nej! Jag möttes av en naken karl som städat hela lägenheten, diskat och tvättat. Man kan lugnt säga att jag älskade honom extra mycket i det ögonblicket. Sen berättade han att hans pappa skulle komma förbi på lunch (han bor i Tomelilla), så det blev att skura ur kylskåpet och se till att allt i blänkte. Det var ju trots allt fin främmande som väntades! När Lars sedan kom åt vi goda laxbiffar med fetaost och snackade om allt mellan himmel och jord. Efter Lars åkt begav sig jag och hjärtat till Allum och köpte en presentkorg med vin, champagne, choklad, te osv. När vi hade shoppat klart blev det en äppelkaka med vaniljsås på Allums mysigaste fik. Nu har hjärtat åkt på roddklubbsmöte. Han är ordförande för Göteborgs roddklubb och idag skulle IFKs VD komma på mötet. Själv har jag ordnat min källförteckning som blev hela 8 sidor!! Och nu ska jag ta mig en kopp te och se lite på tv.


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback