Har fixat mamma för dam-partyt

img_5256 (MMS)

Har fixat mamma för dam-partyt


Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Birgitta

Det gjorde du bra Desirée ! Hon skall ha utsläppt hår mycket oftare. Du kan bli kosmetolog också en gång i framtiden. Vad som också är roligt,att Eva kan ha min klänning. Fin prinsessklänning blir aldrig omodern. Kan det vara så också att kavajen har tillhört mig ? Jag vet Desirée att det är så himla trevligt , när man får korta besök av de sina.

Kram till Er alla

Mormor

2011-12-09 @ 17:52:12
Postat av: Desiree

Hon var så snygg! :-) Det är roligt när man kan ärva så fina saker!

2011-12-10 @ 05:36:51
Postat av: sandman

Vad vacker hon blev fast det är hon ju alltid :) nu när mamma hade utsläppt ser man ännu mer vad lik nu är :D stor kram

2011-12-10 @ 23:55:16

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback