Skön dag med ordning


Efter jag städat lägenheten och betalat räkningar gick jag ner till stan och satte
mig och
pluggade på den helt underbara resturangen Soho

Orsaken till att jag älskar Soho är att jag älskar vackra miljöer och vackra
detaljer. Se bara alla dessa tidningar!

Sen råkar de ha en sällsamt god lunchbuffe. Jag startade med sallad, bönor och
nybakat bröd. Sen blev det soppa och tillsist grillad makrill med spenatsås.

Sen har de stans bästa kaffe! som man får avnjuta med en bit kaka -
vilket är helt i min smak!

Sen kom Kajsa (till min stora glädje) och pluggade med mig. Saknat hennes
sällskap så det var verkligen ett kärt återseende!

Vid två gick vi tillbaka till skolan och hade föreläsningar i taxeringsrätt
fram till klockan fem.

Solen har strålat i Göteborg idag och det kanske är allt som krävs för
att jag ska vara glad - för idag vill jag bara kvittra!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback