Roddkillarna skulle upp vid fem i morse


Så här ser dagens väderrapport ut för grabbarna. Nordöstliga
vindar är bra vinder men vad som inte framgår av denna rapport
men av kustväderrapporten så är det byiga vindar upp till 11
sekundmeter. Killarna skulle upp vid fem i morse och prova att
ro, men än så länge har jag inte fått någon rapport om det går att ro.

Det enda jag kan säga med säkerhet är att havet är isfritt där dw ror just
nu och vi får hoppas att det smälter uppe i Happaranda till mitten-slutet av
juni.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: gotteochvi♥

sv; ja, visst är det coolt?! nä, det är nu på slutet då bebisen är så pass stor som man kan se sådär tydliga rörelser. de sista veckorna kan man ibland t.om. se en fot som sticker ut! läbbigt =) åh så skoj, så ni är i barnplanerar-tagen?


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback