Roddkillarna har nått Ystad

Följ roddarna i YSTAD ALLEHANDA:
http://www.ystadsallehanda.se/ystad/article874768/Roddare-naringdde-Ystad-paring-sin-faumlrd-Sverige-runt.html

Igår efter jobbet satte jag mig direkt i bilen och åkte ner till Ystad för att
möta upp Hjärtat och Andreas.

Det var en perfekt plats för grabbarna att stanna till eftersom hjärtats
pappa Lars och hans fru Lisa bor där i krokarna. På kvällen gick hela
gänget ut och åt tillsammans. Lars bjöd på middag och grabbarna åt
mer än .."en" efterätt var ;-) lyckostar som kan förbränna 8000kcl/dag.

Idag tog vi en lång sovmorgon och sen mysig frukost ihop med
Lars och Lisa. Det gladde både mig och hjärtat att fick träffa dom igen
inom loppet av ett år (I julast senast).

Efter frukosten åkte vi ner till Ystadsbåtklubb där Andreas spenderat natten.
Tillsammans tog en vi en tur runt vackra Ystad och avslutade sedan
med en plankstek på en kvarterskrog.

Vid tre fick jag bege mig för att köra från Ystad till Göteborg tar trots
allt fyra timmar. Oturligt nog var det långa bilköer mellan Varberg och
Kungsbacka och bilfärden tog närmare fem timmar. Men.. jag överlevde

för jag hade laddat på bra, med godis och mina favorit burgare.
Nu blir det sparvecka för mig, 800kr i bensin är mycket för lilla studentkontot
men det var det värt!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Birgitta

Pojkarna är fantastiska. Att de bara orkar. Trist bara att vädret inte kan bli lite varmare. Kul Desirée att Du lägger ut reportagen från tidningar.

Jag följer Er alla med förtjusning. Kram Mormor

2010-05-17 @ 09:04:06

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback