Indiskt och solig Delsjö


Vid halv ett kom mamma och farmor på besök. Vad är oddsen att jag
får träffa farmor (från Umeå) och mormor (från Falkenberg ) på samma
gång? Det var i alla fall super trevligt!

Mormor hade gjort en helt fantastiskt god sallad!

Efter lunchen åkte hela gänget ut till mormor och Bengts sommarhus och
fikade och sen åkte jag och farmor upp till Göteborg.

När vi kom fram bestämde vi oss för att ta en solig middag på Marsala.

Indiskmat är ju så sanslöst gott! Starkt, kryddigt men det får inte vara
koriander i för då mår jag illa!

Efter middagen tog jag och farmor en mysig promenad uppe i Härlandatjärn.

Kvällssolen lyste härligt och jag och farmor bara njöt!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback