Godmorgon - vem är uppe först

Jag är uppe före roddarna, eller?.. man vet aldrig dom kanske håller
på att äta frukost nu eller packa ihop sitt tält. Hur som helst jag är i alla fall
uppe och känner jag mig
pigg och ser fram emot en lång dag
med skatterätt och solning. Ni får lägesrapport på grabbarna vid lunch.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Liza

Hej på dig

Kul att kunna följa killarnas resa..Det kan man kalla för en utmaning...

Vi fick en kull 1 April..sju små aprilskämt som jag säger...5 killar och 2 töser alla svart/vita..Ska snart lägga ut dom på min hemsida..Just nu äter dom eller badar i maten..det är Tanja som är mamma till dom och Staren är far...

Hoppas du får det bra nu när Krille är borta..så du inte längtar för mycket..Ni kan vara stolta över varandra..ni är duktiga båda två..Jag brukar vara inne på din sida och kolla vad som händer..

Ha det bra och sköt om dig..så hörs vi..Kram..Liza


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback