Perisksmak


Dagen började med föreläsning klockan 8. På schemat stod EU´s
externa kompetens.

vid 11 slutade vi och då gick jag och Aten och åt periskbuffe på cafe
sockerkringlan i Haga

Jag älskar persisk mat det är färglatt och smakar himmelskt!

lunchdater är underbart - en liten vardagslyx man måste få unna sig nu och då

Roligt att få slappna av och prata om andra saker än Internationellrätt
tex. att Aten förlovade sig i toppen av Eiffeltornet i Frankrike.

Efter lunchen satte vi oss i bibblan och pluggade.. varför ska jag alltid
ha med alla saker jag äger när jag ska plugga, dator, kamera, böcker..

jo för har man inte allt med sig kanske man saknar något. Efter jag
hade sammanställt de rättsfall som är viktiga inom "EU´s fri rörlighet för
varor" kom hjärtat och hämtade mig. Nu tvättar vi och sen blir det gymmet.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback