Uttråkad dag!

Har varit så loj idag. Hade velat haft en glasbubbla runt huvudet, som en strutts - kört ner huvudet i sanden och inte funnits. Föreläsaren vi har är bra, men hennes tonläge får mig att somna. Kamraterna är gulliga men jag orkar inte vara social ibland. Lunchen med Em vad mysig. Blev lite mer struktur på eftermiddags föreläsninarna men då hade jag redan mentalt checkat ut. Tur att jag har min inspelare! Nu är jag hemma, har ont i magen, är lite hängig och vill bara gå och lägga mig.

Tänk på en sak. Jag har bytt ut vissa av mina rädslor. Förr var det åskväder som var det värsta jag visste. Men nu, jag är rädd när jag åker spårvagn. Alltså, inte rädd för att spårvagnen ska krocka med en bil eller så utan att det ska stiga ombord någon otäck person och spränga en bomb. Sjukt. Vad är oddsen! Men endå! Jag är helt seriös - den nya utvecklingen är inte nått som jag gillar. Måste stiga av spårvagnarna var och varannan dag för jag får för mig att den som går på beter sig besynnerligt. Sjukt!

Tänk på en annan sak. folk undrar varför jag tränar bodypump helt plötsligt och det är för att jag ska vara snygg i mina nya klänning på mammas fest och för att jag vill få lite mer varierad träning.

Tänkt på en tredje sak. Har märkt att jag tar avstånd från det sociala. Det är så ibland, jag är en periodare socialt och ibland behöver jag bara få vara för mig själv. Det är lite så just nu. Vi får se hur länge det håller i sig!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback