Sushifest


Sushikväll stod på schemat. vid sju droppade vännerna in med
vin och choklad. Här ser ni Hjärtat, Mattias, och Andreas Lund

När alla hadde kommit gick vi till min favorit sushi. Sushiägaren blev så
glad att vi kom så alla fick 3 extra bitar :-) Gulligt tycker jag. På bilden
ser ni Adeline, Ami, EM, Kajsa, Atena (Utom bilden är Lovia och Erika som
var på den laotiska restrangen och köpte thai)

stämningen var på topp och jag hadde laddat upp med två röda
bag in box, massor med chips och grönsaksstavar. Hjärtat och Lund
hadde skalat och fixat så fint.

Efter vi ätit, pratat, sporadiskt sett lets dance, började klockan bli mycket.
Alla begav sig hemmåt förutomLovisa, Kajsa, Lund som satte sig och spelade buzz.
Jag gick och la mig för att komma upp till jobbet. Vid halv två hörde jag att
hjärtat sa hejdå.

En superlyckad kväll var det verkligen! Hadde så trevligt!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Johanna

Roligt att det blev en lyckad kväll, önskar jag hade kunnat komma. Stpr kram

2010-01-16 @ 23:09:14

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback