Kompisen är höggravid

Roligt att folk runt om kring en börja gifta sig och skaffa barn. Man känner verkligen hur modersklockan börjar ringa när man träffar Cassius och Annas lilla dotter Alba, Anna och Geroge lilla Benjamin, ser Sara Dianas mage och tänker på Carros och Niels bröllop. Man börjar växa upp helt klart. Det är en skön känsla. Varje steg i livet har sin tjusning! Dock är varken magen på utväxt, eller fingret ring beklätt än - men den dagen det sker ska vi vara dom första att få veta det!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Kajsa

Jag har fått mitt livs första bröllopsinbjudan och känner mig både vuxen och liten.. För hur gör man egentligen på bröllop och betyder det att jag också borde börja tänka på sånt? iiih...

2010-01-21 @ 20:50:00

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback