Hurtbulledag


Har varit en riktig hurtbulle idag. Dagen startade vid åtta, med dusch, mysfrukost med hjärtat och hårmassage - kände mig som en gudinna. Vid nio bestämde jag jag mig spontant för att jag skulle knata bort till gruppträffen. Det tog en och en halv timme, solen strålade och det var kalt och härligt.


Hemma hoss Erika förberedde vi morgondagens förhandling. Vi ska alla ha olika roller. Min är att att se allt positivt och komma med förslag.

Vid tre bestämde vi oss för att "Det får gå som det, går". Och jag begav mig för att möta upp hjärtat på centralen. Hemma lagade vi lite käk och sen började jag sy. Hjärtat åkte till gymmet och jag sydde och sydde. Håller på att sy en liten kläning - ett bra nybörjar projekt!

vid halv åtta åkte jag till gymmet. Först sprang jag på bandet i 20 min och sen körde jag bodypump. Nu är jag hemma har gjort milkshake och rostade mackor, - dax för paradise hotell :-D

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback