Body pump treat!


Lätt locktången löpa genom håret idag. Fredag = fredagsfin. Älskar verkligen
min keramik locktång. Den är av den bredaste modellen och det tar 5 min för
hela håret. Mer än så orkar jag endå inte lägga!

Introduktionen till folkrätten är går mot sitt slut och jag är mycket nöjd
med vår lärare Andreas Moberg. Han har en skön humor och får timmarna
att flyga iväg. Dessutom är han alltid ödmjuk och vänlig när man ställer
frågor - sånt gillar jag! Om jag får ställa frågor lär jag mig massor.

efter vi slutat vid fyra skulle tjejerna ner på First G och gå på afterwork.
Det blev ett stor glatt gäng som vandrade iväg. Klart man blev sugen på
att hänga med men jag har sett fram emot mitt bodypump pass hela veckan.
Så istället åkte jag upp till gymmet och körde riktigt hårt. Efter träningen
blev det en riktig protein-treat!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback