Antiklimax


När vi kom hem till Göteborg hadde hjärtat tvättat all tvätt och städat hela
lägenheten - sånt kallar jag kärlek. Efter en lätt lunch begav sig mamma
hemmåt och jag åkte ner på stan för att leta efter balklänning till mammas
femtiårsfest. Jag hittade en, den var dyr men helt sagolik. Finns en risk
för att jag är snyggare på den festen än på mitt eget bröllop! Efter shopping
turen var det möte i studion och sen skulle jag och träna Bodypump.
Tyvärr hade det regnat underkylt regn så hela bilen var täckt av en ishinna
och omöjlig att skrapa. Jag fick ställa in, men det gjorde inte så mycket.
Jag vek in tvätten, dekorerade sängen med de nya kuddarna, diskade och
åt några älgfärsbiffar som hjärtat hadde lagat.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback