Trevlig överaskning!


Kajsa ringde och undrade om hon och hennes sambo/käraste Erik
fick komma över. Min huvudverk hadde börjat släppa och jag kände
att det kunde vara trevligt med lite sällskap under Anjas super G och
Slagern. Snabbt som blixten ringde det på dörren och där ute stod
dom med stora leenden och räckte fram ett paket och vet ni, det är
nog årets bästa födelsedagspressent - En hemma gjord cheesescake!
Kajsa vet att det är nått av det bästa jag vet! Hon var med på mitt
födelsedags kalas förra året när jag skippade gräddtårtan och körde
på cake istället. Jag blev så jäkla glad! Tack som fan! Så mycket kärlek
i en sån handlnig må jag säga. Vad är bättre än att en vänn, som vet vad
man älskar och går hem till sin sambo och dom ställer sig och bakar ihop
bara för min skull? Det kallar jag vänskap!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback