Tankar på slutet


I mina tankar på slutet har det varit:
* Farfar Eje, fast han inte lever så finns han fortfarande lika mycket
för mig och jag tänker på honom ofta. Önskar att man kunde skruva till
baka några år och bara få uppleva allt det roliga med honom igen.
Men det går inte. Saknar honom massor! Han och jag hadde verkligen
en speciell och underbar relation. Kommer aldrig att glömma honom!

* Ska aldrig mer köpa kaffe på Expresso Haus för det är så hutlöst dyrt
* Borde ringa mina gammla vänner mer framförallt Rakel
* Gillar inte fiskbuljong, räkor i lag och koriander
* När tar vänskap mer än det ger?
* Varför vågar jag aldrig säga till när jag tycker något är jobbigt
* Dagarna går så fort
* När man ska lämpligast skaffa barn egenligen?

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback