Sommnade på mitt käraste bröst


Inget är bättre än lite vardagslyx!

Morgonen började med frukost på Bisquit. Sen hoppade jag över dagens föreläsning och satte mig och

pluggade i bibblan i stället. Vid 11 fikade jag med EM, och vid ett var det lunch. Sen skyndade jag mig hem.
Jag kände mig trött och inte alls sugen på att jobba. För att få lite energi la jag och hjärtat oss i sängen och
vi somnade som två stockar direkt. Jag låg på hans bröst vilket var så mysigt. Vid tre började jag jobba.
Trodde det skulle gå långsamt idag men jag hann nästan slutan, innan jag hann börja. Nu är jag hemma och
har vikt tvätten och ätit. Följer Slalom:damerna med spänning! Anja och P.H har åkt. P:H är grym hon är
5:a just nu. Heja heja heja! Sen blir det längdskidor och vid 22.30 andra åket i slalomen. Synd att det är så
sent för jag hade behövt gå och lägga mig tidigt och samla energi inför morgondagens jobb.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: JOANNA

Eller hur?:P De är så sötsexiga liksom:p Jag får alltid den här "ååhjagäraudreyhepburn"-känslan av dem... X)


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback