Skönt att det är dax för eget plugg


Igår var det fullt ös. Jobbade först med gruppen hela dagen och sen på kvällen åkte jag till hjärtats mormor för att äta smörgåstårta. Hjärtat syster fyllde nämligen 25 och det skulle firas med champange och mandeltårta. Vid tio åkte vi hem och såg på Paradise Hotell finalen. Jackie Fern vann och det var enligt mig helt rätt vinnare. Jag tycker att hon är gullig. Hon är omtänksam och snäll mot alla. Sånt gillar jag! Grattis Jackie!

Idag har vi haft rättegång. Efter rättegången (som vi vann) gick jag Anne och Johanna och lunchade på Bisquit, för att sedan åka vidare och sätta oss på det franska cafét och plugga fram till halv fem. Nu har jag just käkat middag med hjärtat och ska bege mig till gymmet. Idag har varit en skön dag! Har inte känt mig så trött som de senaste dagarna. Kanske inte har "vinter borelia" trotts allt. Kankse bara är mentalt grupparbetstrött? Aja. Nu är det eget race som gäller. Med detta sagt menar jag inte att jag inte har gillat min grupp för den har varit kanon! Men det är alltid ett projekt att jobba sju personer på en fråga.



Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback