Grymt skönt med lite Work Out!


Har just varit på gymmet och jag kan lova er att det kändes att det var
över två veckor sedan sist. Det var varken skönt eller rolig. Kroppen
var seg och psyket var svagt och allt detta trotts att tempot var lågt
och jag hadde en blaska i min hand. Men känslan ändrades när jag kom
hem och hade duschat. För ovanligthetens skull lyxade jag både med
hårinpackning och jordgubbsdoftande hudkräm och nu känner jag mig
fräsch som en princessa. Desstom blir det perfekt att hjärtat har
kommit hem och har tagit på sig ansvaret för de varma mackorna.


Idag har han gjort två enorma kärlekshandlingar:
1. Skottade ut bilen som var begravd i en meter hög snödriva
2. Lagade min favorit rätt till middag - Köttbullar med lingonsylt


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback