Gaius Banketten 2010



Tordagen ängade jag åt juristmässan på skolan. Jag gick runt pratade med
åklagare, advokater, dommar m.m. Vid tre gick jag ner på stan och köpte
mig en blåsa för kvällen och ett par glittrande örhängen. Vid sju började
Banketten på Park Aveny hotel. Här är: Ad, lill elin, jag, Nargiz och Bea.

Eftersom Atena kommit förbi mig och gjort sig i ordning innan blev vi
jätte glada när vi fick varandra till bordet.

Till bordet fick jag en jätte trevlig kille som hette Tobias och jobbade
på Delfi advokatbyrå. Förutom gott skratt vid bordet bjöd kvällen på,
gott italienskt vin, utsökt mat, trevande tal, afrikansk dans, bugg, och
Bland det bästa av allt. En helt sagolik gosskör!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback