Femtioårsfest på Lundsberg


Lill syrran var super snygg i en kallråsa blåsa och satt snett mitt emot
mig på honörsbordet.

Jag var toastmaster för kvällen och talar listan fylldes direkt. Fyra tal
skulle klämmas in under förrätten - Trattkantarell soppa med västerbottenssnurror

Efter hjortfile med potatisserrin och mustig rödvinsås blev det vaniljparfai
med maräng och syltade jordgubbar. Middagen var verkligen helt magnifik

från början till slut! och min bords herre Anders var jätte trevlig! och
det var så roligt att se att vänner rest från hela sverige för att vara med

efter middagen gick vi ner till Cafe strömstaren för att äta praliner, ta
en avec och dansa. Här ser ni Sebastian och syrran.

Christian och pappa gjorde dansgolvet osäkert när Värmlandspojkarna spelade

Hjärtat tog en sväng om i sina lackskor och smoking. Min bästa barndoms
vänn anna glittrade i hans armar med en helt fantastisk klänning.


Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Lilla a

Är du nyfiken av dig? Gillar du att göra upp planer för framtiden? Var med och se om Micael Dahléns teorier om Nextopia stämmer. Låter det spännande? Titta in på gladdagboken.se



Mvh Lilla a


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback