Fantastisk mat!


När maten var klar satte vi oss till bords. Till förätt blev det supergoda

grillade chevré mackor med rosmarin och pinjenötter och

och till der serverades en fräsch sallad med bla. lime, jordgubbar och pysalis.
Alltid när jag blir bortbjuden blir jag så glad när man får något fräscht till!

efter maten gick vi ut och satte oss i salongen och åt chokladfondy,
chips, godis och grönsaker med dipp

Atena och Mattias är verkligen ett helt otroligt par! Vi hadde det så mysigt
och pratade om allt mellan himmel och jord. Trotts att vi var mätta upp till
öronen så kände vi att det var dax att hugga in på födelsedagstårtan.

Vet ni att jag inte gillar gräddtårta? i hela mitt liv har jag ätit glasstårta i
stället - men nu har jag funnit en som jag tycker är rätt ok

Det är fantastiskt att se ett par som delar så mycket kärlek efter sju år tillsammans!
Kvällen avslutades sen med bazz, kareoke, drinkar och mycket skratt

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback