Dagen efter Gauis banketten


Vid två led banketten mot sitt slut och jag, Atena och Matilda satte oss i en
Taxi hem. Hatar att åka kollektivtrafik på kvällen!

I morse vaknade vi åtta och åkte in till Centralen och käkade frukost på
Expresso haus. Aldrig har en rostad fralla och en färskpressad jose suttit så fint!
Vid tio över nio åkte Atena hem till Borås och jag gick till frissan för att lägga
en hårinpackning och färga rötterna. När jag var klar strosade jag omkring
på stan och tittade på pressenter till mamma som fyller år i morgon. Vid
tolv stannade jag till på den mysiga resturangen Bee och åt lyxiga viltfärsbiffar.
Jag avslutade mitt statsäventyr genom att plocka upp hjärtats smoking.

Nu är jag hemma och ska städa kaoset jag lyckades åstakomma i går när jag
skulle göra mig i ordning och sen blir det iväg till jobbet. Efter jobbet ska
jag ut på 25:års middag.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: gotteochvi♥

oj så tjusig du var i lila!


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback