Bra för vissa - Dåligt för andra


För vissa - som mig är de senaste dagarnas enorma snöfall något helt
underbart, för andra - som min käraste är det ett helvete. Hela tåg
trafiken står stil. Växlarna fryser, tågen fryser sönder osv. Hjärtat
blev 9 timmar försenad i går och kom fram först vid sju i morse. Som
att det inte vore nog så skulle han varit hemma nio i morse, men hans
tåg från stockholm har inte kunnat lämna stockholmscentral ännu pga.
av snöröjning på spåren. Stackars min käresta! Har inte sett honom på
hela helgen och hadde sett fram emot att få spendera lite kvalitetstid
med honom idag.. men så blev det inte.. och han är inte säker på att
han faktiskt kommer hem i kväll :-(

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: erika

Stackarn, som är fast i snökaoset. Min mamma är och hälsar på i helgen och har stannat en extra dag istället för att ta tåget idag.


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback