Söndagsmiddag på Pasta plus


Först var vi uppe på Svenska mässan och satte upp montern. Det
gick fort och smärtfritt och vid fem gick vi bort till Resturangen Pasta plus.

Det blev trerätters söndag middag med mycket skratt och skvaller.
Jag till och med kastade ur mig min framtida bröllops finansiering.
Mamma var helt på, hjärtat blev nog kall svettig, men jag lugnade honom
jag har inget ring på fingret ännu :-D

Tog en paus från mitt sockerlöfte idag, blev både bulle och dessert.
Det var gott. Var det värt det..nja. Har inte saknat sötsaker och jag
tyckte inte var något speciellt. Hadde lika gärna kunnat skippa det.
Men det är nått speciellt med trerätter, det är liksom extra mysigt!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback