Skönt att man lämnat in


När man pluggar så mycket längtar man ut i skogen!
Gick upp och åt frukost med hjärtat sen satte jag mig och skrev det sista på Rättsutredningen. Det blev för många sidor för att jag skulle bli helt nöjd. Det fanns inget max antal sidor men jag hadde tänkt att skriva det simpel and short...det är helt fantastiskt hur sidorna kan rinna iväg! Vid fyra skickade jag in mitt arbete. Jag har gjort mitt bästa. Känner mig inte helt nöjd med det dock, det är så svårt att skriva något man aldrig skrivit förut. Jag har aldrig sett, eller läst en rättsutredning, hur ska språket vara, hur ska man lägga upp det. Ja.. många frågetecken. Men jag gjorde mitt bästa och det är det är allt som krävs. Sen kan jag bara bli bättre.


vid fem åkte jag sen ner och käkade tapas på en spansk resturang på drottninggatan. Lite kaffe, lite cola och så en rätt trevlig buffe (enligt mig - även om mitt sällskap tyckte den var så där) vid sju åkte jag hem och nu sitter jag här och kan äntligen pusta ut. Har köpt lite sharon frukt på ICA och en Hänt Bild så nu ska jag sätta mig skönt i soffan och grotta ner mig i Hollywood skvaller. I morgon åker jag upp till Stockholm/Uppsala för att träffa min bästa vänn Bernie. (Synd att Rakel inte är där) Men jag och Anna ska i alla fall göra studentstaden Uppsalas uteliv osäkert!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback