Sjukt jäkla glad - fixade min tenta med kanon poäng!


Aaaaaah! jag är sååå glad, kan inte beskriva det, juristutbildningens svåraste
tenta är fixad och jag klarade den med bravur. Jag så glad, stolt, och lättad!
Idag vill jag dansa på borden, springa naken genom stan, bada i en fontän..
men jag låter bli för er skull ;-)

ROLIGT PÅ FACEBOOK:

Desiree: (Tentan gick strålande) Ibland vill man bara skrika av glädje, inget känns jobbigt idag, skulle kunna springa naken genom stan, men jag låter bli för eran skull :-D

Oskar: knyt en tråd runt magen iaf, så kan du säga till polisen när du blir arresterad
för störande av allmän ordning att du faktiskt inte ÄR naken när du springer ;)
Desiree: haha! klockrent, så klockrent!
Oskar: Det var så en grekisk prinsessa gjorde för att komma runt lagen om nakenhet.
Nakenhet definierades som att man inte hade en tråd på kroppen =p


Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback