Pluggat och varit flitig


Min nya klänningsdröm!
Gick upp fem i morse och körde igång. Städade badrummet och tvättade. Vid tio tiden kom kajsa förbi och pluggade två timmar. Vid tolv begav sig Kajsa hemmåt och jag köpte sushi och begav mig till Anne. Med Anne pluggade jag sen fram till fem och det var lika trevligt och avslappnat som alltid! Från Anne blev jag sen hämtad av mamma. När mamma släppt av mig och just snurrat ut på E20 insåg jag att jag glömt min handväska i hennes bil. Så jag panik sprang ner till grannen och ringde på som en tok. "Kan jag få låna er telefon, min väska är på väg till värmland"
vilket jag fick och allting löste sig smärtfritt. Nu står jag och lagar lite middag. Efter middagen ska jag ta en sväng på gymmet och sen blir det hem och plugga en snabbis, för vid nio är det heligt lungt kvällsfika som gäller. Har varit en riktigt skön dag idag faktiskt. Jag mår bra i magen och är på ett strålande humör.

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Linnéa

Vilken fin klänning! Och vilken mysig blogg du har! :)

Ta hand om dig!

Linnéa

http://tantnea.webblogg.se/

2009-10-11 @ 18:29:01
URL: http://tantnea.webblogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback