Mysdag i köpcentrum


Hjärtat har varit en ängel idag (konstigt - han är det varje dag)
Vad har han då gjort: skjutsat mig till skolan så jag kunde skriva ut
lite papper, han hängde med och Lunchade, Han bjöd mig och Anne
på fika, han lagade goa biffar till Kajsa. Vilken karl!


Först lite morgonplugg, mysfrukost med hjärtat och sedan i väg på shopping, lunch date med Anne. Det slutade med att hjärtat spenderat 3500kr, en Gräddbakelsetävling, massor av skratt, och en dröm om en snygg lurvig mössa.
Hemma mötte man upp Kajsa för att diskutera rättsutredning. Hjärtat gladdes vid vårat effektiva plugg och bjöd in Kajsa på middag. Eftersom Kajsa är veg fick han trolla med knäna och mixtra ihop ett par bön och morotsbiffar. Kajsa så glad ut och plugget efter middagen swischade fram... Nu är klockan snart nio och jag ska se Efterlyst och käka kvällsfika. Gyrmt skönt. Plugget tar jag upp i morgon klockan 06.00. Än är inget skrivet men hjärnan arbetar på högvarv.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback