Mammi! lilla mammi!


Mamma hämtade mig på skolan idag, tillsammans åkte vi till Alum, där vi shoppade och lunchade. Jag fick en jätte fin klassisk svart kiol och en stickad vinterklänning. Sen åkte vi hem och fikade med hjärtat. Tyvärr vad mamma tvungen att bege till sig baka till mässan väldigt fort och jag blev jätte mammig. Mammi, Pappi! är inte kul att ha sina kära föräldrar på så långt håll! Vill ju krama om dom varje dag! Efter mamma hadde åkt, lagade jag laxwook och sen åkte jag till gymmet. På gymmet körde jag 30 min step och sen mötte jag en gammal vän så det blev en kvart på crossen också. Vilket var både trevligt och skönt för kroppen. Nu är jag hemma och har just pratat med pappa. Jag berättade för honom att det är en ny reklam nu på fyran där man kan se mer klippa av mig. Han var lika taggad som jag! Nästa vecka gäller det! följ mig då!

PS: Tack Simon för att du ville ta med oss på Hockey, sorry att jag var så sliten. Tack Kajsa för ditt söta sms. Tack mamma för de fina nya kläderna, tack hjärtat för att du köpt en as god ost till kvällsfikat.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback