Mamma har klippt mig

Jag sa till mamma att kapa av 1/2 cm, hon fick en slösax och en borste. Jag fick 3 cm kortare hår. MEN mamma! -jag tycker du är snygg när du har lite kortare, men mamma! jag hadde ju sparat mitt hår i ett år för att få det lång, inte gått till frissan och så kapar du av allt som växt under den tiden.. aaaaah! My hair!

Men hon gjorde så gott hon kunde, och det blev snyggt och man kan inte kräva att det skulle bli rakt med en stor
borste och en slö sax. Men my hair! Nu känner jag mig korthårig. Det känns blandat. Jag är tacksam, men jag vill ha tillbaka 2cm av mitt hår. 2 cm är trotts allt nästan ett halvår av sparande...

Slutsats: Jag sparade 300kr, mamma var snäll och klippte mig. Det är lite "vågformat", men håret ser fräschare ut och jag är snyggare än innan. Tack mamma du är min lilla darling! Nu ska jag bara vänja mig och fortsätta spara.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback