Lyckorus


Jag är så lycklig. Tre gånger idag har jag känt ett enormt lyckorus. 1. När jag satt på sushibaren och pluggade i solen. Solen var så varmt och det var så skönt, jag lärde mig massor och sushin smakade toppen 2. När jag var på gymmet, och först bemästrade 1h på steppen utan att blir trött, + att sen få en kram av min bästa vän Simon. 3. När jag kom hem och kände att mitt hem var välstädat och tvätten tvättad - man är vuxen nu och saker i ens omgiving får allt mer struktur 4. När hjärtat busade med mig idag, kastade mig i soffan, kittlade mig, gjorde armhävningar med mig på ryggen - känner mig så glad att jag är i ett fårhållande där jag verkligen trivs, där man ena sekunden kan hett debatera ett ämne för att sen jaga varandra med kuddar och avsluta med att ligga och hålla om varandra i soffan.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback