Jerry Williams show var kanon!


Igår var vi på Rondo och såg Jerry Williams. Det var super lyxigt för
Josefin hadde bjudit oss. Jag och hjärtat har sett alla föreställningar på
Rondo de senaste tre åren, men vi hadde inte sett Jerry Williams.
Det blev klackar, partyblåsa, vin och chips. Och hur var showen då?
Helt otroligt bra! Älskade allt! och jag är verkligen svår flörtad.

Det som
jag tyckte var så bra med showen var:

Jerry såg hela tiden så glad och

taggad ut, han måste verkligen älska de han gör - och det gör att man
älskar honom. Det är sjukt vilken krutgubbe det är. Utöver det så var
musiken grym, ljussättningen supercool, dansarna både snygga ;-P
och dansade skit fräckt. När vi åkte hem i taxin bubblade både jag och
hjärtat så mycket att taxichaffören skrattade åt oss och sa att vår
glädje hadde smittat av sig på henne. TACK SÅ GYRMT JOSSAN.
Tänkt om vi missat denna show!! - Till er alla gå och se den!... det enda
som fattades var ett dansgolf för buggning - för man kan lungt säga att
det svängde i benen när han drog på!!!

Vad tycker du om det jag skrivit?
Postat av: Josie

Grymt kul att ni gillade det :) Nu förväntar jag mig en del grymma middagsbjudningar från er sida ;) tss. Ser redan fram emot Chrilles julbord, haha.


Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback